Informacja o zatrudnieniu pracownika socjalnego na stanowisko pracownicze
- Wymagania niezbędne:
- posiada dyplom ukończenia kolegium pracowników służb społecznych, lub
- ukończone studia wyższe na kierunku praca socjalna, lub
- podjęcie studiów wyższych do końca 2008 roku o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków:
- pedagogika, pedagogika społeczna, politologia, polityka społeczna, psychologia,
- socjologia, nauki o rodzinie.
- Wymagania dodatkowe:
- min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w realizacji projektów EFS,
- dobra znajomość obsługi komputera,
- operatywność, odpowiedzialność, sumienność, komunikatywność.
- Zakres podstawowych czynności:
- realizacja projektów systemowych,
- przygotowywanie projektów (systemowych i konkursowych ) na dalsze lata w ramach PO KL,
- diagnozowanie i analizowanie potrzeb osób i rodzin zamieszkałych w rejonie działania prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach świadczeń,
- przeprowadzenie wywiadów rodzinnych (środowiskowych) na potrzeby prowadzonych przez GOPS postępowań administracyjnych oraz na rzecz zewnętrznych jednostek organizacyjnych pomocy społecznej,
- prowadzenie pracy socjalnej z osobami i rodzinami w celu rozwinięcia i wzmocnienia ich aktywności i samodzielności,
- zawieranie kontraktu socjalnego z osobami lub rodzinami znajdującymi się w trudnej sytuacji życiowej w celu jej rozwiązania,
- inicjowanie sposobów rozwiązywania problemów społecznych w rejonie działania i prowadzenie pracy socjalnej ze społecznością lokalną,
- prowadzenie dokumentacji rozpoznanych środowisk,
- ocena skuteczności podjętych działań i zastosowanych form pomocy,
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- kserokopia posiadanych dokumentów poświadczających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem "Praca - pracownik socjalny" w siedzibie Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej (ul. Pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9; 87-220 Radzyń Chełmiński, pok. nr 13) w terminie do 18 kwietnia 2008 r. do godz. 9.00. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut Ośrodka Pomocy Społecznej.
KIEROWNIK MGOPS w Radzyniu Chełmińskim mgr Barbara Górska
Prosimy też o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r o ochronie danych osobowych - Dz.U. nr 133 poz. 883
Radzyń Chełmiński 03.04.2008 rok
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Barbara Górskadata wytworzenia: 2008-04-03
- opublikował: Damian Grubichdata publikacji: 2008-04-03 09:07
- zmodyfikował: Damian Grubichostatnia modyfikacja: 2008-04-03 09:09
NABÓR NA STANOWISKO ASYSTENTA RODZINY
Ogłoszenie
Kierownik Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyniu Chełmińskim ogłasza nabór na stanowisko asystenta rodziny
FORMA ZATRUDNIENIA: umowa o pracę– zadaniowy czas pracy
ZAKRES PRACY
Do głównego obowiązku asystenta rodziny należeć będzie wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmiany postaw życiowych członków rodziny.
Asystent rodziny odpowiedzialny będzie za systematyczną indywidualną pracę z rodzinami wskazanymi m.in. przez sąd, ośrodek pomocy społecznej, placówkę opiekuńczo- wychowawczą, udzielanie im kompleksowej pomocy i wsparcia w wypełnianiu swoich zadań. Asystent rodziny świadczyć będzie usługi w miejscu zamieszkania rodziny oraz poza nim, a także w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyniu Chełmińskim.
Asystent rodziny musi być dyspozycyjny oraz posiadać umiejętność dobrej organizacji pracy indywidualnej i zespołowej, a przede wszystkim powinien być otwarty na kontakt z ludźmi. Szczegółowy zakres obowiązków asystenta rodziny określa art.15 ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej ( Dz.U. Nr 149 poz.887 z 2011r).
WYMAGANIA PODSTAWOWE
O zatrudnienie na stanowisko asystenta rodziny może ubiegać się osoba posiadająca:
- wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmii i udokumentuje min. 3 miesięczny staż pracy jako asystent rodzinny lub co najmniej wykształcenie średnie, szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną,
- nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona; wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek został na nią nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych, nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
WYMAGANIA DODATKOWE
- prawo jazdy kat. B i dysponowanie własnym środkiem transportu,
WYMAGANE DOKUMENTY:
- podanie z załączonym opisem przebiegu pracy zawodowej oraz adresem i numerem telefonu,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i przebieg zatrudnienia,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności (kursy, szkolenia),
- oświadczenia kandydata o: posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadanym obywatelstwie, wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz.926 ze zm.). Wzór oświadczeń stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia o naborze.
- Oświadczenie kandydata, (jeżeli dotyczy), że nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona; wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek został na nią nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd.
DODATKOWE INFORMACJE:
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko asystenta rodziny” w pok. Nr 13 Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej do 04.04 2013 r. w godzinach 730 – 1515 osobiście lub pocztą (decyduje data dostarczenia przesyłki pocztowej).
ADRES
Miejsko – Gminny Ośrodek
Pomocy Społecznej
w Radzyniu Chełmińskim
ul. Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9
87-220 Radzyń Chełmiński
ZAŁĄCZNIK NR 1
wzór oświadczenia
……………………………………………………….
imię i nazwisko osoby składającej oświadczenie
OŚWIADCZENIE
W związku z ubieganiem się o zatrudnienie w Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Radzyniu Chełmińskim na stanowisku asystenta rodziny, oświadczam, że:
- posiadam pełną zdolność do czynności prawnych;
- korzystam z pełni praw publicznych;
- nie byłem(-am) skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- posiadam obywatelstwo*……………………………………..;
- wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
……………………………………………………….
podpis osoby składającej oświadczenie
……………………………………………………….
miejsce i data złożenia oświadczenia
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Dulka
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2013-03-27 10:25
- zmodyfikował: brak informacjiostatnia modyfikacja: 2013-03-27 10:36
ogłoszenie o naborze na stanowisko asystenta rodzinnego
Radzyń Chełmiński, dnia 05.04.2013r.
Informacja o wyborze
na stanowisko asystenta rodziny
w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Radzyniu Chełmińskim
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana
Pani Aleksandra Krzyżanowska zamieszkała ul. Fijewo 21/18, 87-220 Radzyń Chełmiński.
Wymiar czasu pracy: umowa o pracę w okresie od 8 kwietnia 2013r. do 8 listopada 2013r.
Data publikacji ogłoszenia o naborze: 05.04.2013r.
Miejsce publikacji ogłoszenia: http://bip.radzynchelminski.pl/352,praca.html
Termin składania ofert upłynął z dniem 4 kwietnia 2013r. o godz. 15.15
Na zaproszenie złożono 1 ofertę, która wpłynęła w wymaganym terminie:
1.Aleksandra Krzyżanowska zam. ul. Fijewo 21/18, 87-220 Radzyń Chełmiński
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Podczas naboru oferty na asystenta rodziny brano pod uwagę przede wszystkim złożone dokumenty wymagane w ogłoszeniu oraz doświadczenie zawodowe niezbędne do zatrudnienia. Pani Aleksandra Krzyżanowska posiada odpowiednie wykształcenie, a także oczekiwane doświadczenie w pracy z rodziną.
Kierownik M- GOPS w Radzyniu Chełmińskim
Barbara Górska
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Dulka
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2013-04-05 15:19
- zmodyfikował: brak informacjiostatnia modyfikacja: 2013-04-08 09:56
Informacja o wyborze na stanowisko asystenta rodziny w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Radzyniu Chełmińskim
Informacja o wyborze
na stanowisko asystenta rodziny
w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Radzyniu Chełmińskim
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana
Pani Aleksandra Krzyżanowska zamieszkała ul. Fijewo 21/18, 87-220 Radzyń Chełmiński.
Data publikacji ogłoszenia o naborze: 07.01.2015r.
Miejsce publikacji ogłoszenia: http://bip.radzynchelminski.pl/352,praca.html
Termin składania ofert upłynął z dniem 7 stycznia 2015r. o godz. 10.00
Na ogłoszenie złożono 1 ofertę, która wpłynęła w wymaganym terminie:
1.Aleksandra Krzyżanowska zam. ul. Fijewo 21/18, 87-220 Radzyń Chełmiński
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Podczas naboru oferty na asystenta rodziny brano pod uwagę przede wszystkim złożone dokumenty wymagane w ogłoszeniu oraz doświadczenie zawodowe niezbędne do zatrudnienia. Pani Aleksandra Krzyżanowska posiada odpowiednie wykształcenie, a także oczekiwane doświadczenie w pracy z rodziną.
Kierownik M- GOPS w Radzyniu Chełmińskim
Barbara Górska
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ilona Dąbrówkadata wytworzenia: 2015-01-07
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2015-01-07 13:24
- zmodyfikował: brak informacjiostatnia modyfikacja: 2015-01-07 13:35
Informacja o wyborze na stanowisko pracownik socjalny w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Radzyniu Chełmińskim
Informacja o wyborze
na stanowisko pracownik socjalny
w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Radzyniu Chełmińskim
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana
Pani Anna Dulka zamieszkała ul. Ks. Mańkowskiego 1/3, 87-220 Radzyń Chełmiński.
Data publikacji ogłoszenia o naborze: 07.01.2015r.
Miejsce publikacji ogłoszenia: http://bip.radzynchelminski.pl/352,praca.html
Termin składania ofert upłynął z dniem 7 stycznia 2015r. o godz. 10.00
Na ogłoszenie złożono 2 oferty, które wpłynęły w wymaganym terminie:
1.Justyna Skalska zam. ul. Tysiąclecia 26 , 87-220 Radzyń Chełmiński
2. Anna Dulka zam. ul. Ks. Mańkowskiego 1/3, 87-220 Radzyń Chełmiński
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Podczas naboru oferty na stanowisko pracownik socjalny, brano pod uwagę przede wszystkim złożone dokumenty wymagane w ogłoszeniu oraz doświadczenie zawodowe niezbędne do zatrudnienia. Pani Anna Dulka posiada odpowiednie wykształcenie, doświadczenie w pracy oraz oczekiwane umiejętności niezbędne do zatrudnienia m.in. znajomość programu PŁATNIK, umiejętność realizacji i rozliczania projektów unijnych, a także przeszkolenie w zakresie prowadzeniu archiwum zakładowego.
Kierownik M- GOPS w Radzyniu Chełmińskim
Barbara Górska
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ilona Dąbrówkadata wytworzenia: 2015-01-07
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2015-01-07 13:34