Nabór na stanowisko Podinspektora
KD.2110.1.2024.AS
Burmistrz Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński
ogłasza nabór na stanowisko pracy
podinspektora w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim
I. Nazwa i adres jednostki
Urząd Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim
Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9
87-220 Radzyń Chełmiński
II. Określenie stanowiska
Stanowisko pracy: Podinspektor
III. Wymagania niezbędne:
Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 530) – pracownikiem samorządowym zatrudnionym na podstawie umowy o pracę na stanowisku urzędniczym może być osoba, która:
1. jest obywatelem polskim,
2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
3. posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na tym stanowisku tj.:
posiada wykształcenie wyższe, preferowane: prawo, administracja, zarządzanie i marketing,
4. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5. cieszy się nieposzlakowaną opinią.
IV. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość zagadnień z zakresu: ustawy Karta Nauczyciela, ustawy – Prawo oświatowe, ustawy o systemie oświaty, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych.
2. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera.
3. Umiejętność obsługi pakietu biurowego (edytor, arkusz kalkulacyjny).
4. Odpowiedzialność, samodzielność, sumienność, opanowanie, bezstronność.
V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie całości spraw związanych z rewitalizacją.
2. Wykonywanie zadań w zakresie promocji miasta i gminy.
3. Realizacja zadań wynikających z ustawy: Prawo oświatowe, o systemie oświaty oraz Karty Nauczyciela.
4. Prowadzenie spraw wynikających z działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
5. Współpraca ze stowarzyszeniami i organizacjami pozarządowymi.
6. Współdziałanie w zakresie działań na rzecz kultury, zdrowia, sportu i rekreacji z innymi organami lub stowarzyszeniami podejmującymi działania w tym zakresie.
7. Nadzorowanie gminnych placówek upowszechniania kultury.
8. Obsługa i współdziałanie merytoryczne z Radą Społeczną SPZOZ.
9. Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Burmistrza lub bezpośredniego przełożonego.
10. Zapewnienie właściwej i terminowej realizacji poleceń Burmistrza.
VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
2. Stanowisko pracy znajduje się w lokalu biurowym zlokalizowanym na parterze
w budynku Urzędu.
3. Budynek urzędu jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (w budynku znajduje się platforma dla osób niepełnosprawnych)
4. Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.
VII. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6 %.
VIII. Wymagane dokumenty:
-
List motywacyjny,
-
życiorys – CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje zawodowe,
-
kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenia o pozostawaniu w zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę,
-
oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
-
podpisana klauzula informacyjna oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych
w zakresie szerszym niż wynikają z przepisów ustawy stanowiąca załącznik Nr 1 do ogłoszenia o naborze, -
oświadczenie, że kandydat zapoznał się z treścią klauzuli informacyjnej stanowiącej załącznik Nr 1 do ogłoszenia o naborze,
10. oświadczenie kandydata o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku.
11. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 530), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
List motywacyjny, życiorys, kwestionariusz osobowy, klauzula informacyjna wraz z zgodą oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Opisane kserokopie dokumentów „za zgodność z oryginałem” może dokonać własnoręcznie kandydat.
IX. Termin i miejsce składania dokumentów.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko Podinspektora” w terminie do dnia 05 czerwca 2024r. do godz. 9.00
w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim pok. Nr 1- sekretariat. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i zakwalifikowali się do następnego etapu rekrutacji (rozmowy kwalifikacyjnej) zostaną poinformowani telefonicznie o terminie
i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej, dlatego też prosi się zainteresowanych o podanie
nr telefonu, celem potwierdzenia terminu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Informację o wyniku naboru upowszechnia się niezwłocznie poprzez opublikowanie
w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.
Radzyń Chełmiński, dnia 24.05.2024 r.
Załącznik nr 1 do Ogłoszenia o naborze
Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy
KLAUZULA INFORMACYJNA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
-
Administratorem Państwa danych jest Burmistrz Radzynia Chełmińskiego, z siedzibą
w Radzyniu Chełmińskim przy Pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9, tel.: (56) 6886001, 6886087, 6886010 sekretariat wewnętrzny 130, adres email urząd@radzynchelminski.eu. -
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: iodo@radzynchelminski.eu lub pisemnie na adres Administratora.
-
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego1,2. Podanie innych danych jest dobrowolne i następuje na podstawie Państwa zgody, która może zostać w dowolnym czasie wycofana3.
-
W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowych stanowią:
-
1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca
1974 r. Kodeks pracy ( t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) oraz art. 6 i 11 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530); -
2art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
-
3art. 6 ust. 1 lit. a RODO podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
-
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji. Dokumenty osoby przyjętej do pracy załącza się do Akt osobowych; Protokół z wyboru przechowuje się wieczyście.
W przypadku wyrażonej zgody dane będą przetwarzane do czasu jej cofnięcia.
-
Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
-
Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
-
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
-
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
-
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
-
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
-
prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO); -
w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest zgoda, przysługuje Państwu prawo do jej wycofania. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
-
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 oraz § 3-5 Kodeksu pracy, jak również z ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością rozpatrzenia Państwa aplikacji złożonej w postępowaniu rekrutacyjnym.
-
Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji - dostawca usług hostingu poczty mailowej (Globtel Internet Szymon Hersztek, Matecznikowa 2/1, 80-126 Gdańsk), dostawca usług hostingu strony BIP (Extranet, ul. Wielki Rów 40B, 87-100 Toruń). Odbiorcą danych będzie również dostawca usług pocztowych, medycyna pracy a także podmioty lub organy uprawnione na podstawie przepisów prawa.
……………............................
data i wyraźny podpis
ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W ZAKRESIE SZERSZYM NIŻ WYNIKAJĄ Z PRZEPISÓW USTAWY
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w rodzaju: numer telefonu, adres mailowy oraz inne dane zawarte w podaniu w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, w celu nawiązania kontaktu w związku z ustaleniem terminu i miejsca przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a)* Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1).
Niniejsza zgoda jest dobrowolna i może być cofnięta w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
………….........................
data i wyraźny podpis
drukuj (Nabór na stanowisko Podinspektora)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Burmistrz Miasta i Gminy - Maciej Góraldata wytworzenia: 2024-05-24
- opublikował: Malwina Lazarowskadata publikacji: 2024-05-24 13:14
- zmodyfikował: Malwina Lazarowskaostatnia modyfikacja: 2024-05-24 14:31
Klauzula informacyjna oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Burmistrz Miasta i Gminy - Maciej Góraldata wytworzenia: 2024-05-24
- opublikował: Malwina Lazarowskadata publikacji: 2024-05-24 13:32
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Burmistrz Miasta i Gminy - Maciej Góraldata wytworzenia: 2024-05-24
- opublikował: Malwina Lazarowskadata publikacji: 2024-05-24 13:32
Informacja o wyniku naboru na stanowisko urzędnicze
KD.2110.1.2024.AS
Informacja o wyniku naboru na stanowisko urzędnicze – Podinspektora w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim.
Stanowisko: Podinspektor
Stosownie do art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530 ze zm.) informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana:
Pani Karolina Ewa Neufeldt-Wędrowska zamieszkała Grudziądz.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Karolina Ewa Neufeldt-Wędrowska spełniła wymagania niezbędne i dodatkowe zawarte w ogłoszeniu o naborze oraz w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się dobrą znajomością zagadnień niezbędnych do prawidłowego wykonywania pracy na wskazanym stanowisku.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Burmistrz Maciej Góraldata wytworzenia: 2024-06-11
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-06-11 14:31