nabór na stanowisko
KD.2110.1.2022.GE
Burmistrz Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński
ogłasza nabór na stanowisko pracy
Podinspektora d/s oświaty, zdrowia, kultury i promocji
w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim
I. Nazwa i adres jednostki
Urząd Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim
Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9
87-220 Radzyń Chełmiński
II. Określenie stanowiska
Stanowisko pracy: Podinspektor
III. Wymagania niezbędne:
Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 530) do naboru może przystąpić osoba, która:
- jest obywatelem polskim,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na tym stanowisku tj.: posiada wykształcenie wyższe, preferowane: prawo, administracja i co najmniej 3 – letni staż pracy,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią.
IV. Wymagania dodatkowe:
-
Znajomość zagadnień z zakresu: ustawy Karta Nauczyciela, ustawy – Prawo oświatowe,
ustawy o systemie oświaty, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy
o finansach publicznych. -
Umiejętność obsługi komputera.
-
Umiejętność obsługi pakietu biurowego (edytor, arkusz kalkulacyjny).
-
Odpowiedzialność, samodzielność, sumienność, opanowanie, bezstronność.
V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie całości spraw związanych z rewitalizacją.
- Wykonywanie zadań w zakresie promocji miasta i gminy.
- Realizacja zadań wynikających z ustawy: Prawo oświatowe, o systemie oświaty oraz Karty Nauczyciela.
- Prowadzenie spraw wynikających z działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
- Współpraca ze stowarzyszeniami i organizacjami pozarządowymi.
- Współdziałanie w zakresie działań na rzecz kultury, zdrowia, sportu i rekreacji z innymi organami lub stowarzyszeniami podejmującymi działania w tym zakresie.
- Nadzorowanie gminnych placówek upowszechniania kultury.
- Obsługa i współdziałanie merytoryczne z Rada Społeczną SPZOZ.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza lub bezpośredniego przełożonego.
VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Stanowisko pracy znajduje się w lokalu biurowym zlokalizowanym na parterze w budynku Urzędu.
- Budynek urzędu nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy, podjazdów itp.).
- Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.
VII. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił więcej niż 6 %.
VIII. Wymagane dokumenty:
-
List motywacyjny,
-
życiorys – CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
-
kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia z informacją o okresie zatrudnienia wystawione przez zakład pracy, w którym kandydat jest zatrudniony,
-
oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz że kandydat korzysta z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie, że kandydat zapoznał się z treścią klauzuli informacyjnej stanowiącej załącznik Nr 1 do ogłoszenia o naborze,
-
oświadczenie kandydata o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku.
List motywacyjny, życiorys, kwestionariusz osobowy oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Opisane kserokopie dokumentów „za zgodność z oryginałem” może dokonać własnoręcznie kandydat.
IX. Termin i miejsce składania dokumentów.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko Podinspektora” w terminie do dnia 06 lipca 2022r. do godz. 9.00 w Urzędzie Miasta
i Gminy w Radzyniu Chełmińskim pok. Nr 1- sekretariat. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut. urzędu.
Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i zakwalifikowali się do następnego etapu rekrutacji (rozmowy kwalifikacyjnej) zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej, dlatego też prosi się zainteresowanych o podanie nr telefonu stacjonarnego lub komórkowego, celem potwierdzenia terminu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Informację o wyniku naboru upowszechnia się niezwłocznie poprzez opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.
Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim dostępny jest na stronie BIP: https://www.bip.radzynchelminski.pl/plik,7402,w-sprawie-wprowadzenia-regulaminu-naboru-na-wolne-stanowiska-urzednicze-w-tym-na-kierownicze-stanowiska-urzednicze-w-urzedzie-miasta-i-gminy-w-radzyniu-chelminskim.pdf.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: burmistrz Krzysztof Chodubskidata wytworzenia: 2022-06-24
- opublikował: Damian Grubichdata publikacji: 2022-06-24 15:04
załacznik nr 1
Załącznik nr 1 do Ogłoszenia o naborze
Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
-
Administratorem Państwa danych jest Burmistrz Radzynia Chełmińskiego, z siedzibą
w Radzyniu Chełmińskim przy Pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9, tel.: (56) 6886001, 6886087, 6886010 -
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: iodo@radzynchelminski.eu lub pisemnie na adres Administratora.
-
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego1,2. Podanie innych danych jest dobrowolne i następuje na podstawie Państwa zgody, która może zostać w dowolnym czasie wycofana.
-
W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowych stanowią:
-
1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca
1974 r. Kodeks pracy ( t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320.) oraz art. 6 i 11 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282.); -
2art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
-
art. 6 ust. 1 lit. a RODO. podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
-
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji. Dokumenty osoby przyjętej do pracy załącza się do Akt osobowych; Protokół z wyboru przechowuje się wieczyście.
W przypadku wyrażonej zgody dane będą przetwarzane do czasu jej cofnięcia.
-
Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
-
Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
-
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
-
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
-
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
-
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
-
prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO); -
w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest zgoda, przysługuje Państwu prawo do jej wycofania. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
-
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 oraz § 3-5 Kodeksu pracy, jak również z ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością rozpatrzenia Państwa aplikacji złożonej w postępowaniu rekrutacyjnym.
-
Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie zawartej umowy powierzenia między Administratorem a podmiotem zewnętrznym (dostawcy usług poczty elektronicznej, podmiotowi zapewniającemu obsługę informatyczną programów księgowo-kadrowo-ewidencyjnych, podmiotom z zakresu doradztwa prawnego, służby BHP), a ponadto dane ujawniane są upoważnionym przez Administratora osobom, Odbiorcami danych są również Poczta Polska w przypadku korespondencji prowadzonej listownie, a także inni odbiorcy wyłącznie na podstawie przepisów prawa.
Oświadczenie
Oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z treścią klauzuli informacyjnej stanowiącej zał. nr 1 do ogłoszenia o naborze.
...........................
data i wyraźny podpis
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: burmistrz Krzysztof Chodubskidata wytworzenia: 2022-06-24
- opublikował: Damian Grubichdata publikacji: 2022-06-24 15:05
Informacja o wyniku naboru
Urząd Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński, dnia 15.07.2022r.
Pl. Tow. Jaszczurczego 9
87-220 Radzyń Chełmiński
KD.2110.1.2022.GE
Informacja o wyniku naboru na stanowisko urzędnicze – Podinspektora w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim.
Stanowisko: Podinspektor
Stosownie do art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r., poz. 530) informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana:
Pani Maria Kubizna zamieszkała Rogóźno.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Maria Kubizna spełniła wymagania niezbędne i dodatkowe zawarte w ogłoszeniu o naborze oraz uzyskała wymaganą ilość punktów podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
drukuj (Informacja o wyniku naboru)
Metryka
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2022-07-15 14:28