Informacja o wyniku naboru
KD.2110.2.2023.GE
Informacja o wyniku naboru na stanowisko Sekretarza Gminyw Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim.
Stanowisko: Sekretarz Gminy
Stosownie do art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r., poz. 530) informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana:
Pani Gabriela Erdmańska zamieszkała Radzyń Chełmiński.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Gabriela Erdmańska spełniła wymagania niezbędne i dodatkowe zawarte w ogłoszeniu o naborze oraz w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się bardzo dobrą znajomością zagadnień niezbędnych do prawidłowego wykonywania pracy na wskazanym stanowisku.
drukuj (Informacja o wyniku naboru)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Burmistrz Krzysztof Chodubskidata wytworzenia: 2023-06-19
- opublikował: Damian Grubichdata publikacji: 2023-06-19 14:20
informacja o naborze
KD.2110.2.2023
Burmistrz Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński
ogłasza nabór na stanowisko pracy
Sekretarza Gminy w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim
I. Nazwa i adres jednostki
Urząd Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim
Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9
87-220 Radzyń Chełmiński
II. Określenie stanowiska
Stanowisko pracy: Sekretarz Gminy
III. Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie;
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3. wykształcenie wyższe, preferowane: prawo, administracja;
4. co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych;
5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6. nieposzlakowana opinia.
IV. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość przepisów regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego oraz ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, pracy w zespole.
3. Kreatywność, samodzielność, odpowiedzialność.
4. Umiejętność opracowywania projektów aktów prawnych.
V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. organizacja pracy Urzędu Gminy, koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne referaty i samodzielne stanowiska;
2. nadzór nad organizacją pracy, przestrzeganiem regulaminu pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych oraz obiegiem dokumentów i informacji;
3. przygotowywanie projektów oraz zmian regulaminów i innych aktów wewnętrznych w zakresie organizacji Urzędu;
4. wspomaganie Burmistrza przy ustalaniu zakresu obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności dla pracowników Urzędu oraz podział zadań pomiędzy referaty;
5. przyjmowanie ostatniej woli spadkodawcy w trybie i na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym;
6. prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza;
7. nadzór nad poprawnością projektów przygotowywanych pism, decyzji oraz projektów aktów prawnych Burmistrza i Rady Gminy;
8. dekretowanie poczty;
9. udział w sesjach Rady Gminy i posiedzeniach jej Komisji;
10.usprawnianie pracy Urzędu i nadzór nad doskonaleniem kadr;
11.kontrola dyscypliny pracy;
12.nadzór nad bezpieczeństwem, higieną i ochroną przeciwpożarową w Urzędzie;
13.nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i terminowego załatwiania pism, interpelacji, skarg i wniosków;
14.nadzór nad wyborami i referendami;
15.sprawowanie kontroli wewnętrznej w zakresie spraw powierzonych przez Burmistrza;
16.wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza.
VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
2. Stanowisko pracy znajduje się w lokalu biurowym zlokalizowanym na parterze w budynku Urzędu.
3. Budynek urzędu nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy, podjazdów itp.).
4. Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.
VII. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił więcej niż 6 %.
VIII. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny,
2. życiorys – CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje zawodowe,
6. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia z zakładu pracy potwierdzające staż pracy,
7. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
8. podpisana klauzula informacyjna oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych w zakresie szerszym niż wynikają z przepisów ustawy stanowiąca załącznik Nr 1 do ogłoszenia o naborze,
9. oświadczenie kandydata o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku.
List motywacyjny, życiorys, kwestionariusz osobowy, klauzula informacyjna wraz z zgodą oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Opisane kserokopie dokumentów „za zgodność z oryginałem” może dokonać własnoręcznie kandydat.
IX. Termin i miejsce składania dokumentów.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko: Sekretarza Gminy” w terminie do dnia 5 czerwca 2023r. do godz. 9.00 w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim pok. Nr 1- sekretariat. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i zakwalifikowali się do następnego etapu rekrutacji (rozmowy kwalifikacyjnej) zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej, dlatego też prosi się zainteresowanych o podanie nr telefonu, celem potwierdzenia terminu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Informację o wyniku naboru upowszechnia się niezwłocznie poprzez opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Burmistrz Krzysztof Chodubskidata wytworzenia: 2023-05-23
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2023-05-23 13:11
Klauzula informacyjna oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Burmistrz Krzysztof Chodubskidata wytworzenia: 2023-05-23
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2023-05-23 13:11
drukuj (Klauzula informacyjna oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Burmistrz Krzysztof Chodubskidata wytworzenia: 2023-05-23
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2023-05-23 13:11