KD.2110.7.2024.AS
Burmistrz Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński
ogłasza nabór na stanowisko pracy
Zastępcy Kierownika USC w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim
I. Nazwa i adres jednostki
Urząd Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim
Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9
87-220 Radzyń Chełmiński
II. Określenie stanowiska
Stanowisko pracy: Zastępca Kierownika USC
III. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
1. obywatelstwo polskie;
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4. posiadanie:
- dyplomu ukończenia studiów prawniczych lub administracyjnych potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub,
- dyplomu potwierdzającego ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą, o których mowa w art. 326 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2023 r. poz. 742 i 1088), albo uznany za równoważny polskiemu dyplomowi potwierdzającemu uzyskanie tytułu zawodowego magistra zgodnie z art. 327 ust. 1 tej ustawy lub,
- dyplomu potwierdzającego uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwa ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji;
5. posiadanie łącznie co najmniej trzyletniego stażu pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi;
6. nieposzlakowana opinia;
7. stan zdrowia umożliwiający wykonywanie pracy na stanowisku urzędniczym.
IV. Wymagania dodatkowe:
1. znajomość przepisów prawa zwłaszcza w zakresie ustaw: prawo o aktach stanu cywilnego, o ewidencji ludności, o dowodach osobistych, kodeks wyborczy, kodeks rodzinny i opiekuńczy, o samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego, akty wykonawcze do prawa o aktach stanu cywilnego,
2. umiejętność stosowania i interpretowania przepisów prawa w praktyce;
3. biegła znajomość obsługi komputera i programów biurowych;
4. odpowiedzialność i samodzielność w pracy;
5. wysoka kultura osobista;
6. umiejętność pracy w zespole i kształtowanie dobrych relacji interpersonalnych;
7. odporność na stres.
V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. W zakresie prawa o aktach stanu cywilnego:
- przyjmowanie dokumentów i oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński;
- przyjmowanie oświadczeń w sprawie uznania dziecka, w sprawie nazwisk;
- sporządzanie aktów urodzeń, małżeństw i zgonów i wydawanie odpisów z tych aktów;
- wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie prawa o aktach stanu cywilnego;
- nanoszenie przypisów pod aktami stanu cywilnego na podstawie otrzymanych zawiadomień;
- wydawanie zaświadczeń przewidzianych prawem o aktach stanu cywilnego;
- prowadzenie i przechowywanie ksiąg stanu cywilnego, prowadzenie archiwum stanu cywilnego;
- sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie ruchu naturalnego ludności;
- wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu zmiany imienia i nazwiska.
2. W zakresie ewidencji ludności:
- prowadzenie ewidencji mieszkańców gminy, przyjmowanie zgłoszeń w sprawach zameldowania i wymeldowania;
- prowadzenie danych osobowych PESEL;
- aktualizacja zmian danych osobowych;
- prowadzenie postępowania administracyjnego i przygotowywanie projektów decyzji dotyczących wymeldowania z pobytu stałego;
- występowanie o nadanie numeru Powszechnego Elektronicznego Systemu Ewidencji Ludności;
3. W zakresie dowodów osobistych:
- przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego i przekazywanie w formie dokumentu elektronicznego do wytwórcy dowodów osobistych;
- odbieranie wytworzonych dowodów osobistych i ich przekazywanie wnioskodawcom;
- prowadzenie ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych;
- przyjmowanie zawiadomień o utracie dowodu osobistego;
4. W zakresie wyborów i rejestrów wyborców:
- prowadzenie rejestru wyborców na platformie elektronicznej;
- kwartalne przekazywanie meldunków do Krajowego Biura Wyborczego;
- przygotowywanie projektów decyzji o wpisaniu do Rejestru Wyborców;
- prowadzenie rejestru wyborców i sporządzanie spisów wyborców.
VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
2. Stanowisko pracy znajduje się w lokalu biurowym zlokalizowanym na I piętrze w budynku Urzędu.
3. Budynek urzędu jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (w budynku znajduje się platforma dla osób niepełnosprawnych)
4. Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.
VII. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił więcej niż 6 %.
VIII. Wymagane dokumenty:
-
List motywacyjny,
-
życiorys – CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje zawodowe,
-
kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenia o pozostawaniu w zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę,
-
oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
-
podpisana klauzula informacyjna oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych
w zakresie szerszym niż wynikają z przepisów ustawy stanowiąca załącznik Nr 1 do ogłoszenia o naborze, -
oświadczenie kandydata o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku.
List motywacyjny, życiorys, kwestionariusz osobowy, klauzula informacyjna wraz z zgodą oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. Opisane kserokopie dokumentów „za zgodność z oryginałem” może dokonać własnoręcznie kandydat.
IX. Termin i miejsce składania dokumentów.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika USC” w terminie do dnia 22 października 2024r. do godz. 9.00
w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim pok. Nr 1- sekretariat. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i zakwalifikowali się do następnego etapu rekrutacji (rozmowy kwalifikacyjnej) zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej, dlatego też prosi się zainteresowanych o podanie nr telefonu, celem potwierdzenia terminu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Informację o wyniku naboru upowszechnia się niezwłocznie poprzez opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.
Radzyń Chełmiński, dnia 10.10.2024 r.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Burmistrz Maciej Góraldata wytworzenia: 2024-10-10
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-10-10 13:45
załacznik nr 1
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-10-10 14:02
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-10-10 13:45
wynik naboru
KD.2110.7.2024.AS
Informacja o wyniku naboru na stanowisko Zastępcy Kierownika USC w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim
Stanowisko: Zastępca Kierownika USC w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim
Stosownie do art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135) informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana:
Pani Natalia Szpręglewska zamieszkała Lisewo.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Natalia Szpręglewska spełniła wymagania niezbędne i dodatkowe zawarte w ogłoszeniu o naborze oraz w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się bardzo dobrą znajomością zagadnień niezbędnych do prawidłowego wykonywania pracy na wskazanym stanowisku.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Burmistrz Maciej Góraldata wytworzenia: 2024-10-31
- opublikował: Damian Grubichdata publikacji: 2024-10-31 11:56