Informacja o wyniku naboru
KD.2110.3.2023.AS
Informacja o wyniku naboru na stanowisko urzędnicze –
Podinspektora w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim.
Stanowisko: Podinspektor
Stosownie do art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530) informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana:
Pani Magdalena Piątkowska zamieszkała Gołębiewko.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Magdalena Piątkowska spełniła wymagania niezbędne i dodatkowe zawarte w ogłoszeniu o naborze oraz w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się bardzo dobrą znajomością zagadnień niezbędnych do prawidłowego wykonywania pracy na wskazanym stanowisku, uzyskując najwyższą ilość punktów.
drukuj (Informacja o wyniku naboru)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Burmistrz Miasta i Gminy - Krzysztof Chodubskidata wytworzenia: 2023-10-02
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2023-10-02 15:03
Informacja o naborze
KD.2110.3.2023.AS
Burmistrz Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński
ogłasza nabór na stanowisko pracy
Podinspektora w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim
I. Nazwa i adres jednostki
Urząd Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim
Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9
87-220 Radzyń Chełmiński
II. Określenie stanowiska
Stanowisko pracy: Podinspektor
III. Wymagania niezbędne:
Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 530) – pracownikiem samorządowym zatrudnionym na podstawie umowy o pracę na stanowisku urzędniczym może być osoba, która:
1. jest obywatelem polskim,
2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
3. posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na tym stanowisku tj.: posiada wykształcenie wyższe (preferowane: finanse i rachunkowość, podatki), lub wykształcenie średnie ekonomiczne i co najmniej 3 – letni staż pracy,
4. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5. cieszy się nieposzlakowaną opinią.
IV. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość przepisów ustaw: ordynacja podatkowa, ustawy o rachunkowości, o podatkach i opłatach lokalnych, o finansach publicznych, o samorządzie gminnym.
2. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera.
3. Umiejętność obsługi pakietu biurowego (edytor, arkusz kalkulacyjny).
4. Odpowiedzialność, samodzielność, sumienność, opanowanie, bezstronność.
5. Znajomość oprogramowania RADIX – POGRUN.
V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Dokonywanie wymiaru zobowiązań pieniężnych:
a) podatków i opłat lokalnych
b) innych opłat i podatków ustalonych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2. Prowadzenie całości spraw związanych z udzielaniem ulg i zwolnień podatkowych.
3. Dokonywanie wymiaru innych opłat lokalnych.
4. Kontrola poprawności wypełnionych deklaracji podatkowych.
5. Sporządzanie sprawozdań o pomocy publicznej, sprawozdań budżetowych i podatkowych.
6. Wykonywanie innych zadań zleconych Gminie z zakresu administracji rządowej (zwrot części podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej przez producentów rolnych).
VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
2. Stanowisko pracy znajduje się w lokalu biurowym zlokalizowanym na II piętrze w budynku Urzędu.
3. Budynek urzędu nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy, podjazdów itp.).
4. Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.
VII. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił więcej niż 6 %.
VIII. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny,
2. życiorys – CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje zawodowe,
6. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia z zakładu pracy potwierdzające staż pracy,
7. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
8. podpisana klauzula informacyjna oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych w zakresie szerszym niż wynikają z przepisów ustawy stanowiąca załącznik Nr 1 do ogłoszenia o naborze,
9. oświadczenie kandydata o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku.
List motywacyjny, życiorys, kwestionariusz osobowy, klauzula informacyjna wraz z zgodą oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Opisane kserokopie dokumentów „za zgodność z oryginałem” może dokonać własnoręcznie kandydat.
IX. Termin i miejsce składania dokumentów.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko Podinspektora - Podatki” w terminie do dnia 26 września 2023r. do godz. 9.00 w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim pok. Nr 1- sekretariat. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i zakwalifikowali się do następnego etapu rekrutacji (rozmowy kwalifikacyjnej) zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej, dlatego też prosi się zainteresowanych o podanie nr telefonu, celem potwierdzenia terminu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Informację o wyniku naboru upowszechnia się niezwłocznie poprzez opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.
Radzyń Chełmiński, dnia 15.09.2023 r.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Burmistrz Krzysztof Chodubskidata wytworzenia: 2023-09-15
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2023-09-15 14:15
Klauzula informacyjna oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Burmistrz Krzysztof Chodubskidata wytworzenia: 2023-09-15
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2023-09-15 14:15
drukuj (Klauzula informacyjna oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Burmistrz Krzysztof Chodubskidata wytworzenia: 2023-09-15
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2023-09-15 14:15