ogłoszenie naboru na stanowisko podinspektora
KD.2110.1.2020.GE
Burmistrz Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński
ogłasza nabór na stanowisko pracy
Podinspektora w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim
w Referacie Rolnictwa, Budownictwa i Gospodarki Wodno - Ściekowej
I. Nazwa i adres jednostki
Urząd Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim
Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9
87-220 Radzyń Chełmiński
II. Określenie stanowiska
Stanowisko pracy: Podinspektor
III. Wymagania niezbędne:
Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1282) do naboru może przystąpić osoba, która:
- jest obywatelem polskim,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na tym stanowisku tj.: posiada wykształcenie wyższe, preferowane: prawo, administracja, budownictwo i co najmniej 3 – letni staż pracy (umowa o pracę).
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią.
IV. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość zagadnień z zakresu: ustawy Prawo budowlane, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, Prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Umiejętność obsługi pakietu biurowego (edytor, arkusz kalkulacyjny)
- Odpowiedzialność, samodzielność, sumienność, opanowanie, bezstronność.
V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie całości spraw wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
- Prowadzenie spraw związanych z podziałami i rozgraniczeniami nieruchomości w tym m.in. przygotowywanie i wydawanie postanowień i decyzji.
- Wydawanie decyzji środowiskowych, decyzji o ustaleniu warunków zabudowy, decyzji o lokalizacji celu publicznego.
- Wydawanie decyzji dotyczących zajęcia prasa drogowego dróg gminnych.
- Wydawanie decyzji w sprawie lokalizacji obiektów i infrastruktury w pasie dróg gminnych.
- Nadawanie numerów porządkowych budynkom.
- Przygotowywanie dokumentacji technicznej i dokumentów do prowadzonych przez Urząd postępowań przetargowych w oparciu o ustawę o zamówieniach publicznych.
- Prowadzenie spraw w zakresie dokonywania i aktualizacji wpisów w książkach obiektu budowlanego budynków wchodzących w skład zasobu gminy.
- Przygotowywanie i prowadzenie spraw związanych z przebudową i rozbudową budynków wchodzących w skład zasobu gminy.
- Prowadzenie spraw z zakresu ochrony i opieki nad zabytkami.
- Prowadzenie ewidencji dróg gminnych, mostów i ulic.
- Wnioskowanie w sprawie zaliczenia dróg do właściwych kategorii oraz zmiany ich klasyfikacji.
- Prowadzenie spraw inwestycyjnych dotyczących budowy, przebudowy i remontu dróg gminnych.
- Przygotowywanie okresowych ocen, analiz, informacji i sprawozdań.
VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Stanowisko pracy znajduje się w lokalu biurowym zlokalizowanym na parterze w budynku Urzędu.
- Budynek urzędu nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy, podjazdów itp.).
- Praca przy komputerze.
VII. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.
Spośród kandydatów spełniających w najwyższym stopniu wymagania konkursowe, pierwszeństwo przy zatrudnieniu mają osoby posiadające stopień niepełnosprawności.
VIII. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny,
- życiorys – CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy,
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku, gdy kandydat jest zatrudniony u innego pracodawcy,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz że kandydat korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacyjnych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze.
- oświadczenie kandydata o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku.
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązana do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.
List motywacyjny, życiorys, kwestionariusz osobowy oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
IX. Termin i miejsce składania dokumentów.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko Podinspektora” w terminie do dnia 16 czerwca 2020r. do godz. 9.00 w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim pok. Nr 1- sekretariat. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut. urzędu.
Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i zakwalifikowali się do następnego etapu rekrutacji (rozmowy kwalifikacyjnej) zostaną poinformowani telefonicznie o terminie
i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o prace zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności i badania lekarskie.
Informację o wyniku naboru upowszechnia się niezwłocznie poprzez opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.
Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim dostępny jest na stronie BIP:
https://www.bip.radzynchelminski.pl/.........pdf
Z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych można zapoznać się w BIP pod adresem: https://www.bip.radzynchelminski.pl/312,nabor-pracownikow .
Załącznik nr 1 do Ogłoszenia o naborze
Oświadczenie
o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
-
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko „Podinspektora w Urzędzie Miasta i Gminy
w Radzyniu Chełmińskim” zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U z 2019r., poz. 1282). -
Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.
Zapoznałam(-em) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania.
……………..……………………………..
Radzyń Chełmiński, dnia ……………………. czytelny podpis
drukuj (ogłoszenie naboru na stanowisko podinspektora)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: burmistrz Krzysztof Chodubskidata wytworzenia: 2020-06-05
- opublikował: Damian Grubichdata publikacji: 2020-06-05 14:18
- zmodyfikował: Damian Grubichostatnia modyfikacja: 2020-06-05 15:11
Informacja o wyniku naboru
Informacja o wyniku naboru na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim, Pl. Tow. Jaszczurczego 9
Stanowisko: Podinspektor
Stosownie do art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1282) informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana:
Pani Magda Jędrzejewska zamieszkała Czeczewo.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Magda Jędrzejewska spełniła wymagania niezbędne i dodatkowe zawarte w ogłoszeniu o naborze oraz uzyskała wymaganą ilość punktów podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
drukuj (Informacja o wyniku naboru)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: burmistrz Krzysztof Chodubskidata wytworzenia: 2020-06-25
- opublikował: Damian Grubichdata publikacji: 2020-06-25 14:03