informacja o naborze
KD.2111.2.2021.GE
Burmistrz Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński
ogłasza nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze w gminnej jednostce budżetowej – Kierownika Klubu Dziecięcego w Radzyniu Chełmińskim
I. Nazwa i adres jednostki
Klub Dziecięcy w Radzyniu Chełmińskim
ul. Sady 14
87-220 Radzyń Chełmiński
II. Określenie stanowiska
Stanowisko pracy: Kierownik Klubu Dziecięcego w Radzyniu Chełmińskim
III. Wymagania niezbędne:
Do naboru może przystąpić osoba, która:
-
jest obywatelem polskim,
-
ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
-
posiada co najmniej pięcioletnie doświadczenie w pracy w placówkach opieki nad dziećmi do lat 3 i wykształcenie:
- wyższe oraz kwalifikacje pielęgniarki, położnej, opiekunki dziecięcej, nauczyciela wychowania przedszkolnego, nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub pedagoga opiekuńczo- wychowawczego lub pedagoga społeczno-wychowawczego, pedagoga wczesnej edukacji, terapeuty pedagogicznego,
- lub studia podyplomowe na kierunku lub o specjalności: wczesne wspomaganie rozwoju; wspomaganie rozwoju dziecka w ramach pomocy psychologiczno – pedagogicznej w żłobkach i przedszkolach, edukacja prorozwojowa, pedagogika małego dziecka, psychologia dziecięca, psychologia wspierania rozwoju i kształcenia, psychologia wychowawcza,
-
nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, -
cieszy się nieposzlakowaną opinią,
-
daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi,
-
nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona ani ograniczona,
-
wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,
-
nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
z dostępem ograniczonym, -
posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku(w tym posiada badanie do celów sanitarno – epidemiologicznych lub książeczkę sanepidowską).
IV. Wymagania dodatkowe:
-
Znajomość przepisów ustaw związanych z zadaniami realizowanymi na stanowisku pracy, a w szczególności ustaw: o opiece nad dziećmi do lat 3, o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, Kodeks pracy, prawo zamówień publicznych.
-
Umiejętności organizacyjne, planowania i kierowania zespołem pracowników.
-
Odpowiedzialność, obowiązkowość, dyspozycyjność, uczciwość, terminowość, bezstronność.
-
Posiadanie prawa jazdy kat. B.
-
Kultura, życzliwość w kontaktach interpersonalnych.
-
Umiejętność obsługi pakietu biurowego (edytor, arkusz kalkulacyjny).
V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
zorganizowanie, a następnie kierowanie i nadzór nad właściwym funkcjonowaniem Klubu Dziecięcego w Radzyniu Chełmińskim,
-
udział w istniejących oraz planowanych działaniach projektowych realizowanych w ramach RPO WKP 2014-2020 wspófinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa,
-
udział w rekrutacji uczestników projektu, bieżący monitoring projektu, dokumentowanie prac i postępów realizowanych zadań, promowanie projektu,
-
rekrutacja, nadzór i odpowiedzialność za prawidłowe wykonywanie zadań podległych pracowników,
-
sprawowanie właściwej opieki pielęgnacyjnej, edukacyjnej i opiekuńczo – wychowawczej nad dziećmi w Klubie,
-
dysponowanie w ramach udzielonych uprawnień środkami finansowymi i ponoszenie odpowiedzialności za ich prawidłowe i zgodne z przepisami wydatkowanie,
-
współpraca z rodzicami lub opiekunami dzieci,
-
gospodarowanie powierzonym mieniem,
-
reprezentowanie klubu na zewnątrz,
-
wykonywanie zadań kierownika zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
-
Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
-
Stanowisko pracy znajduje się w budynku Zespołu Szkół w Radzyniu Chełmińskim. Budynek jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
-
Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.
-
Praca w ramach projektu pn.: „Gmina Radzyń Chełmiński wspiera pracujących rodziców poprzez utworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Klubie Dziecięcym” nr RPKP.08.04.02-04-0010/19 dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, którego realizacja trwa do 31.05.2022r.
VII. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił więcej niż 6 %.
VIII. Wymagane dokumenty:
-
List motywacyjny,
-
życiorys – CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
-
kwestionariusz osobowy,
-
oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
-
kserokopie świadectw, dyplomów potwierdzających wykształcenie, kserokopie
zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach oraz inne dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje, -
kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia z informacją o okresie zatrudnienia
wystawione przez zakład pracy, w którym kandydat jest zatrudniony lub oświadczenie
o prowadzonej działalności gospodarczej,
-
oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz że kandydat korzysta z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie, że kandydat zapoznał się z treścią klauzuli informacyjnej stanowiącej załącznik Nr 1 do ogłoszenia o naborze.
-
oświadczenie kandydata o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na
określonym stanowisku oraz o posiadaniu badania do celów sanitarno – epidemiologicznych lub książeczki sanepidowskiej,
-
oświadczenie o posiadaniu pełni władzy rodzicielskiej (obecnie i w przeszłości),
-
oświadczenie o wypełnienie obowiązku alimentacyjnego – w przypadku, gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego,
-
oświadczenie o nie figurowaniu w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym.
List motywacyjny, życiorys, kwestionariusz osobowy oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
IX. Termin i miejsce składania dokumentów.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko Kierownika Klubu Dziecięcego” w terminie do dnia 02 lipca 2021r. do godz. 9.00
w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim pok. Nr 1- sekretariat. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut. urzędu.
Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i zakwalifikowali się do następnego etapu rekrutacji (rozmowy kwalifikacyjnej) zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej, dlatego też prosi się zainteresowanych o podanie nr telefonu stacjonarnego lub komórkowego, celem potwierdzenia terminu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Informację o wyniku naboru upowszechnia się niezwłocznie poprzez opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.
Klauzula informacyjna stanowi zał. Nr 1 do ogłoszenia o naborze.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Burmistrz Krzysztof Chodubskidata wytworzenia: 2021-06-21
- opublikował: Damian Grubichdata publikacji: 2021-06-21 14:41
załącznik nr 1 do informacji o naborze
Metryka
- opublikował: Damian Grubichdata publikacji: 2021-06-21 14:53
drukuj (załącznik nr 1 do informacji o naborze)
Metryka
- opublikował: Damian Grubichdata publikacji: 2021-06-21 14:42
Informacja o wyniku naboru
KD.2111.2.2021.GE
Informacja o wyniku naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze w gminnej jednostce budżetowej – Kierownika Klubu Dziecięcego w Radzyniu Chełmińskim
Stanowisko: Kierownik Klubu Dziecięcego w Radzyniu Chełmińskim
Stosownie do art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1282) informuję, że konkurs na w/w stanowisko nie został rozstrzygnięty (brak ofert spełniających wymagania formalne).
drukuj (Informacja o wyniku naboru)
Metryka
- opublikował: Damian Grubichdata publikacji: 2021-07-27 14:10