ogłoszenie o naborze
Burmistrz Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński
ogłasza nabór na stanowisko pracy
Podinspektora w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim
I. Nazwa i adres jednostki
Urząd Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim
Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9
87-220 Radzyń Chełmiński
II. Określenie stanowiska
Stanowisko pracy: Podinspektor do spraw Oświaty, Zdrowia, Kultury i Promocji.
III. Wymagania niezbędne:
Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z późn. zm.) do naboru może przystąpić osoba, która:
- jest obywatelem polskim,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na tym stanowisku tj.:
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- posiada minimum 3 letni staż pracy w administracji samorządowej (umowa o pracę)
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią.
IV. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość zagadnień z zakresu: ustawy Karta Nauczyciela, ustawy – Prawo oświatowe, ustawy o systemie oświaty, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych.
- Umiejętność obsługi komputera.
V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie całości spraw związanych z rewitalizacją.
- Wykonywanie zadań w zakresie promocji miasta i gminy.
- Realizacja zadań wynikających z ustawy: Prawo oświatowe, o systemie oświaty oraz Karty Nauczyciela.
- Prowadzenie całości spraw o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.
- Współpraca ze stowarzyszeniami i organizacjami pozarządowymi.
- Współdziałanie w zakresie działań na rzecz kultury, zdrowia, sportu i rekreacji z innymi organami lub stowarzyszeniami podejmującymi działania w tym zakresie.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza lub bezpośredniego przełożonego.
VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
- stanowisko pracy znajduje się w lokalu biurowym zlokalizowanym na parterze budynku Urzędu,
- budynek urzędu nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy, podjazdów itp.),
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- częste kontakty z interesantami,
- stanowisko wymaga mobilności i gotowość do wyjazdów służbowych.
VII. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6 %.
VIII. Wymagane dokumenty:
-
List motywacyjny,
-
życiorys – CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
-
kwestionariusz osobowy,
-
oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
-
kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku, gdy kandydat jest zatrudniony u innego pracodawcy,
-
oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz że kandydat korzysta z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r. poz. 902 z późn. zm.),
-
oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
-
oświadczenie kandydata o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku.
IX. Termin i miejsce składania dokumentów.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko Podinspektora do spraw Oświaty, Zdrowia, Kultury i Promocji” w terminie do dnia 20 października 2017r. do godz. 10.00 w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim pok. Nr 1- sekretariat. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut. urzędu.
Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i zakwalifikowali się do następnego etapu rekrutacji (rozmowy kwalifikacyjnej) zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o prace zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności i badania lekarskie.
Informację o wyniku naboru upowszechnia się niezwłocznie poprzez opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: burmistrz Krzysztof Chodubskidata wytworzenia: 2017-10-09
- opublikował: Damian Grubichdata publikacji: 2017-10-09 14:15
- zmodyfikował: Administrator Systemuostatnia modyfikacja: 2017-10-09 14:14
informacja o wyniku naboru
KD.2110.2.2017.GE
Burmistrz Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński
informuje
o wyniku naboru na stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim, Pl. Tow. Jaszczurczego 9
Stanowisko: Podinspektor do spraw Oświaty, Zdrowia, Kultury i Promocji.
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Ewa Gajewska zamieszkała w Rywałdzie.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Po dokonaniu analizy złożonych dokumentów aplikacyjnych oraz przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej, komisja rekrutacyjna wybrała Panią Ewę Gajewską. Wybrana kandydatka spełniła kryteria formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Kandydatka posiada odpowiednie wykształcenie oraz wymagany staż.
Podczas rozmowy kwalifikacyjnej Pani Ewa Gajewska wykazała się bardzo dobrą znajomością zagadnień niezbędnych do prawidłowego wykonywania pracy na ww. stanowisku.
drukuj (informacja o wyniku naboru)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Burmistrz Krzysztof Chodubskidata wytworzenia: 2017-10-27
- opublikował: Damian Grubichdata publikacji: 2017-10-27 12:13