Ogłoszenie na usługi szkoleniowe dla Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyniu Chełmińskim.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SZKOLENIOWE
dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Aktywna integracja w Radzyniu Chełmińskim w zakresie podnoszącym kwalifikacje zawodowe w tym również w realizacja Programu Aktywności Lokalnej (PAL) dla osób zakwalifikowanych do udziału w wyżej wymienionym projekcie.
Opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 23 maja 2011 pod numerem: 145553 – 2011.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radzyniu Chełmińskim , pl. Tow. Jaszczurczego 9, 87-220 Radzyń Chełmiński, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 68 86 001 wew. 37, faks 56 6886 001 wew. 61.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.radzynchelminski.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI SZKOLENIOWE dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Aktywna integracja w Radzyniu Chełmińskim w zakresie podnoszącym kwalifikacje zawodowe w tym również w realizacja Programu Aktywności Lokalnej (PAL) dla osób zakwalifikowanych do udziału w wyżej wymienionym projekcie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: usługi w zakresie szkoleń dla 20 osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Aktywna integracja w Radzyniu Chełmińskim oraz usługi w zakresie realizacji Programu Aktywności Lokalnej (PAL) dla 10 osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Aktywna integracja w Radzyniu Chełmińskim. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 1 część zamówienia - usługi szkoleniowe dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Aktywna integracja w Radzyniu Chełmińskim składa się z następujących kursów: 1.1 Kurs operator koparko-ładowarki - dla 5 osób Liczba godzin 202 (zajęcia teoretyczne - 1 godz. zajęć odpowiada godzinie lekcyjnej = 45 minut; zajęcia praktyczne - 1 godz. zajęć odpowiada godzinie zegarowej = 60 minut, w tym 86 godzin zajęć praktycznych) Program szkolenia musi być zgodny z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001 r. (Dz. U. Nr 118, poz. 1263) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych oraz zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie na prowadzenie szkoleń dla operatorów koparko-ładowarek. 1.2 Kurs Kierowca wózków jezdniowych wraz z obsługą stacji LPG dla 5 osób Liczba 67 godz. zajęć wózki jezdniowe (teoria i praktyka w tym 47 godzin zajęć teoretycznych, 1 godz. zajęć teoretycznych odpowiada godzinie lekcyjnej = 45 minut - 1 godz. zajęć praktycznych odpowiada godzinie zegarowej = 60 minut) Liczba godzin 30 godz. (teoria i praktyka) obsługa stacji LPG. 1.3 Kurs profesjonalny sprzedawca (łącznie 160 godz. w tym 80 godz. praktyka, 1 godz. zajęć teoretycznych odpowiada godzinie lekcyjnej = 45 minut, 1 godz. zajęć praktycznych odpowiada godzinie zegarowej = 60 minut), z modułami podstawowych zagadnień higieny, obsługą kas i urządzeń fiskalnych z obsługą komputera i bezpieczeństwo i higiena pracy - 3 osoby. Kurs powinien obejmować następujące zagadnienia: skuteczne techniki sprzedaży, standardy obsługi klienta, negocjacje handlowe. Praktyki zawodowe powinny odbywać w odpowiednich miejscach dla tego rodzaju kursu. Program szkolenia powinien być zgodny z przepisami obowiązującego prawa i zatwierdzony przez Zamawiającego. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). 1.4 Kurs opiekunka osób starszych: moduł teoretyczny i praktyczny w instytucjach pomocy społecznej np. DPS. Liczba - 180 godz. - 5 osób, w tym zajęcia teoretyczne 120 godzin, zajęcia praktyczne 60 godzin, przy czym 1 godz. zajęć teoretycznych odpowiada godzinie lekcyjnej = 45 minut, 1 godz. zajęć praktycznych odpowiada godzinie zegarowej = 60 minut. 1.5 Kurs Manicure i paznokci 16 godz. zajęć teoretycznych i 40 godz. praktyki oraz kurs Wizaż i autoprezentacja 40 godz. dla 2 osób. 1.6 Zajęcia z doradcą zawodowym dla 20 osób. 30 godzin zajęć grupowych w zakresie aktywnego poszukiwania pracy. Przy czym jedna godzina zajęć odpowiada 1 godzinie lekcyjnej = 45 minut. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). 1.7 Trening kompetencji i umiejętności społecznych dla 20 osób. 30 godzin zajęć grupowych. Zajęcia prowadzone przez psychologa. Przy czym jedna godzina zajęć odpowiada 1 godzinie lekcyjnej = 45 minut. Wydawane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). 2 część zamówienia - usługi w zakresie realizacji Programu Aktywności Lokalnej (PAL) dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Aktywna integracja w Radzyniu Chełmińskim, cykl działań dla 10 kobiet oraz ich rodzin w tym: a) treningi kompetencji i umiejętności społecznych: Asertywność (min. 8 godz. zajęć grupowych) b) Efektywne radzenie sobie ze stresem (min. 8 godz. zajęć grupowych) c) Radzenie sobie ze złością (min. 8 godz.- zajęć grupowych) d) Autoprezentacja (min. 8 godz. - zajęć grupowych) e) warsztat: Zdrowe życie (min. 10 godz.,- zajęć grupowych - wyjazdowy) f) sesja Jak być rodzicem, jak radzić sobie z wychowaniem dzieci, z zakresu kompetencji rodzicielskich (wyjazd, min. 10 godz. zajęć; pedagog-terapeuta - zajęcia grupowe) g) warsztat Aktywne formy poszukiwania pracy (min. 6 godz., trener pracy - zajęcia grupowe) Przy czym 1 godzina zajęć odpowiada jednej godzinie lekcyjnej czyli 45 minutom. Wszystkie zajęcia oprócz określonych w ppkt. e) i f) winny się odbywać na terenie miasta Radzyń Chełmiński..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 3 kursów- szkoleń w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat, wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wykaz dla 1 i 2 części może być łączny - min. 3 usługi). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków w oparciu o złożone do oferty oświadczenia i dokumenty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Osoby podane w w/w wykazie winny posiadać wykształcenie kierunkowe lub zbieżne z przedmiotem zamówienia, w tym również winny się znaleźć również osoby posiadające wykształcenie kierunkowe w specjalności doradztwo zawodowe (dot. obydwu części). Ponadto wykonawcy składający oferty na pierwszą część zamówienia winni wskazać w wykazie psychologa (1.7 trening kompetencji i umiejętności społecznych), zaś wykonawcy składający ofertę na drugą część zamówienia winni wskazać w wykazie pedagoga-terapeutę - sesja: Jak być rodzicem, jak radzić sobie z wychowaniem dzieci, z zakresu kompetencji rodzicielskich. Osoby wymienione w wykazie powinny posiadać przygotowanie pedagogiczne do prowadzenia kursów oraz doświadczenie zawodowe w zakresie specyfiki danego kursu/szkolenia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków w oparciu o złożone do oferty oświadczenia i dokumenty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Za spełnianie tego warunku Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku gdy fakt opłacenia polisy nie wynika bezpośrednio z jej treści, do polisy należy dołączyć dokument potwierdzający, iż została opłacona. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków w oparciu o złożone do oferty oświadczenia i dokumenty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawa zamówień publicznych, które zawiera m.in.: nazwy i adresy członków np. konsorcjum lub spółki cywilnej, nazwę i adres pełnomocnika, zakres pełnomocnictwa, datę udzielenia pełnomocnictwa oraz podpisy przedstawicieli członków np. konsorcjum, spółki cywilnej - zgodnie z zasadami reprezentacji (jeżeli dotyczy). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.radzynchelminski.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radzyniu Chełmińskim ul. Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9 87-220 Radzyń Chełmiński pok. nr 9 - parter, Urząd Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radzyniu Chełmińskim ul. Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9 87-220 Radzyń Chełmiński pok. nr 9 - parter, Urząd Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Cykl szkoleniowy, o którym mowa w ust. 1, współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet Nr VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1 część zamówienia - usługi szkoleniowe dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Aktywna integracja w Radzyniu Chełmińskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Kurs operator koparko-ładowarki - dla 5 osób Liczba godzin 202 (zajęcia teoretyczne - 1 godz. zajęć odpowiada godzinie lekcyjnej = 45 minut; zajęcia praktyczne - 1 godz. zajęć odpowiada godzinie zegarowej = 60 minut, w tym 86 godzin zajęć praktycznych) Program szkolenia musi być zgodny z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001 r. (Dz. U. Nr 118, poz. 1263) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych oraz zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie na prowadzenie szkoleń dla operatorów koparko-ładowarek. 1.2 Kurs kierowca wózków jezdniowych wraz z obsługą stacji LPG dla 5 osób Liczba 67 godz. zajęć wózki jezdniowe (teoria i praktyka w tym 47 godzin zajęć teoretycznych, 1 godz. zajęć teoretycznych odpowiada godzinie lekcyjnej = 45 minut, 1 godz. zajęć praktycznych odpowiada godzinie zegarowej = 60 minut) Liczba godzin 30 godz. (teoria i praktyka) obsługa stacji LPG. 1.3 Kurs profesjonalny sprzedawca (łącznie 160 godz. w tym 80 godz. praktyka, 1 godz. zajęć teoretycznych odpowiada godzinie lekcyjnej = 45 minut, 1 godz. zajęć praktycznych odpowiada godzinie zegarowej = 60 minut), z modułami podstawowych zagadnień higieny, obsługą kas i urządzeń fiskalnych z obsługą komputera i bezpieczeństwo i higiena pracy - 3 osoby. Kurs powinien obejmować następujące zagadnienia: skuteczne techniki sprzedaży, standardy obsługi klienta, negocjacje handlowe. Praktyki zawodowe powinny odbywać w odpowiednich miejscach dla tego rodzaju kursu. Program szkolenia powinien być zgodny z przepisami obowiązującego prawa i zatwierdzony przez Zamawiającego. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). 1.4 Kurs Opiekunka osób starszych: moduł teoretyczny i praktyczny w instytucjach pomocy społecznej np. DPS. Liczba - 180 godz. - 5 osób, w tym zajęcia teoretyczne 120 godzin, zajęcia praktyczne 60 godzin, przy czym 1 godz. zajęć teoretycznych odpowiada godzinie lekcyjnej = 45 minut, 1 godz. zajęć praktycznych odpowiada godzinie zegarowej = 60 minut. 1.5 Kurs manicure i paznokci 16 godz. zajęć teoretycznych i 40 godz. praktyki oraz kurs Wizaż i autoprezentacja 40 godz. dla 2 osób. 1.6 Zajęcia z doradcą zawodowym dla 20 osób. 30 godzin zajęć grupowych w zakresie aktywnego poszukiwania pracy. Przy czym jedna godzina zajęć odpowiada 1 godzinie lekcyjnej = 45 minut. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). 1.7 Trening kompetencji i umiejętności społecznych dla 20 osób. 30 godzin zajęć grupowych. Zajęcia prowadzone przez psychologa. Przy czym jedna godzina zajęć odpowiada 1 godzinie lekcyjnej = 45 minut. Wydawane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2 część zamówienia - usługi w zakresie realizacji Programu Aktywności Lokalnej (PAL) dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Aktywna integracja w Radzyniu Chełmińskim..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi w zakresie realizacji Programu Aktywności Lokalnej (PAL) dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Aktywna integracja w Radzyniu Chełmińskim, cykl działań dla 10 kobiet oraz ich rodzin w tym: a) treningi kompetencji i umiejętności społecznych: Asertywność (min. 8 godz. zajęć grupowych) b) Efektywne radzenie sobie ze stresem (min. 8 godz. zajęć grupowych) c) Radzenie sobie ze złością (min. 8 godz. zajęć grupowych) d) Autoprezentacja (min. 8 godz. zajęć grupowych) e) warsztat: Zdrowe życie (min. 10 godz. zajęć grupowych - wyjazdowy) f) sesja Jak być rodzicem, jak radzić sobie z wychowaniem dzieci, z zakresu kompetencji rodzicielskich (wyjazd, min. 10 godz. zajęć; pedagog-terapeuta - zajęcia grupowe) g) warsztat Aktywne formy poszukiwania pracy (min. 6 godz., trener pracy. - zajęcia grupowe) Przy czym 1 godzina zajęć odpowiada jednej godzinie lekcyjnej czyli 45 minutom. Wszystkie zajęcia oprócz określonych w ppkt. e) i f) winny się odbywać na terenie miasta Radzyń Chełmiński..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
Barbara Górska
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Dulka
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2011-05-23 16:05