RBG.271.3.2021.SL
Zapytanie ofertowe
W związku z trwającym naborem wniosków o dofinansowanie w ramach programu priorytetowego „Usuwanie folii rolniczych o i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej” przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej Gmina Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński będzie się starać o pozyskanie dotacji na w/w cel.
Burmistrz Miasta i Gminy zwraca się z zapytaniem ofertowym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i odzysku lub unieszkodliwieniu folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu Gminy Radzyń Chełmiński.
Zamówienie publiczne realizowane jest na mocy art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r., poz. 1129 z późn. zm.) oraz Zarządzenie Nr 111/2020 Burmistrza Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński z dnia 31.12.2020r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż 130.000,00 zł.
Zamawiający:
Gmina Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński
Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9
87-220 Radzyń Chełmiński
folia rolnicza – 19,95 Mg,
siatka do owijania balotów – 3,45 Mg,
sznurek do owijania balotów – 0,38.Mg,
worki po nawozach – 2,20 Mg,
worki typu Big-Bag – 4,16 Mg.
Przedmiot zamówienia będzie zrealizowany w terminie od dnia podpisania umowy do 30.06.2022 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków realizacji zamówienia zawarty został we Wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Przedstawiona oferta musi obejmować w kalkulacji wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
Wykonawca wraz z ofertą złoży:
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji
o działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
aktualną decyzję w zakresie zbierania odpadów – zgodnie z obowiązującą Ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2021r., poz. 779 z późn. zm.);
aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów innych niż niebezpieczne – zgodnie z obowiązującą Ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2021r., poz. 779 z późn. zm.);
Formularz ofertowy (załącznik nr 1) oraz pozostałe dokumenty, jeśli Zamawiający określił wzory w formie załączników do Zapytania winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do ich treści.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta musi odpowiadać treści Zapytania. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, zapewniającej pełną czytelność jej treści.
Termin składania ofert – do dnia 25.08.2021r. do godziny: 15:15.
Ofertę oraz pozostałe dokumenty wymienione w punkcie 6, należy złożyć pisemnie, osobiście w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie, pokój Nr 1 w godz. od 7.15 do 15.15 lub przesłać na adres Zamawiającego, tj. Gmina Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński, Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9, 87-220 Radzyń Chełmiński, lub elektronicznie na adres sekretariat@radzynchelminski.eu
W przypadku ofert przesłanych pocztą decyduje data i godzina jej dostarczenia do siedziby Zamawiającego, a nie data stempla pocztowego czy zlecenia dostarczenia pocztą kurierską.
O wyborze najkorzystniejszej oferty decyduje 100% cena.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie wysłana pisemnie do każdego Wykonawcy, który złożył ofertę.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyn lub do zamknięcia postępowania bez wyboru oferty.
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Sylwia Liszaj tel. 56 6886 001 w. 136.